Sommarens nummer av Hemma Hos går som samhällsinformation till alla västeråsare.

Sommarens nummer av Hemma Hos är här!

Det känns härligt att få presentera vårt sommarnummer av Hemma Hos. Tidningen är full av tips och idéer för sommarlovslediga barn och vuxna. Vad sägs om att spela lite fotboll i den ljuva sommarnatten eller ta chansen att höra någon blåsa sina första toner i en trumpet?

I det här numret, som går till alla västeråsare, berättar vi om våra hus och vårt breda utbud av bostäder. Vi har ju allt från lägenheter byggda på 1600-talet till helt nybyggda, och såklart alla tidsepoker däremellan. Du kan även se en summering över all ny- och ombyggnation som pågår runt om i staden och dessutom passa på att fördjupa dig i vårt historiska Kyrkbacken. Vi berättar även om vårt arbete med studenter och efterlängtade sommararbetande ungdomar.

Om du har koll på vårt nya Instagram-konto om biologisk mångfald har du även möjlighet att vinna biljetter till en hyllningskonsert av ABBA. Håll utkik i tidningen!

Trevlig läsning och trevlig sommar!

Läs Hemma hos 2/2022

Om Mimers kundtidning Hemma Hos
Alla våra hyresgäster får Hemma Hos direkt hem i brevlådan fyra gånger/år. Nummer två delas ut till samtliga västeråsare som samhällsinformation. Vi gör reportage hos hyresgäster, diskuterar bostadspolitiska- och miljöfrågor samt presenterar vår verksamhet och våra medarbetare. I tidningen finns det alltid tävlingar och schysta erbjudanden med Mimerkortet.

Har du tips på nyheter eller är ett företag som vill annonsera eller vara med på Mimerkortet? Kontakta kommunikation@mimer.nu