Mynewsdesk på turné: hur kan #PRbussen hjälpa dig?

Mynewsdesk på turné: hur kan #PRbussen hjälpa dig?

Den 2:a december åker Mynewsdesk på Sverigeturné för att ta reda på vilken din PR-utmaning är och hur vi kan underlätta din vardag.

Medievärlden är ständigt i förändring och kommunikatören möter i dag utmaningar ingen hade kunnat drömma om för bara ett par år sedan. Vi strävar efter att utvecklas i samma takt som verkligheten och vi vill framförallt hjälpa dig i ditt arbete. För att kunna göra det behöver vi din hjälp. Vi vill träffa dig, bjuda på fika och få veta vilka utmaningar du möter varje dag i ditt arbete. Vi vill veta vad ditt företag vill ha från oss för att fortsätta utvecklas. Hjälp oss hjälpa dig!

Den 2 december hoppar Mynewsdesk i en röd buss och börjar vår resa genom PR-Sverige. Vi startar i Umeå och sedan jobbar vi oss under två veckor ner över vårt avlånga land och försöker träffa så många av er som bara möjligt.

Vill du veta mer? Kolla in vår kampanjsida för att följa vår resa och skicka in en önskan om att träffa oss. I vårt nyhetsrum kommer du att kunna läsa om alla inspirerande möten och utvecklande utmaningar. Givetvis hittar du oss även på Twitter under hashtaggen #PRbussen. Twittra till oss för att dela med dig av din utmaning eller be oss komma och fika hos dig!

Bussen startar sina motorer den 2:a december i Umeå och arbetar sig sedan i tur och ordning ner genom landet och stannar även i Sundsvall, Gävle, Stockholm, Västerås, Örebro, Linköping och Göteborg. Resan når sitt slut i Lund och Malmö den 13:e december.

Ses vi på #PRbussen?