Nackademin på Järvaveckan: Träffa oss och diskutera framtidens utbildning!

Nackademin på Järvaveckan: Träffa oss och diskutera framtidens utbildning!

SEMINARIUM OM FRAMTIDENS UTBILDNING DEN 13 JUNI. Framtidens utbildning – utmaningar och möjligheter: Hur ser framtidens utbildning ut om vi inte lyckas lösa utmaningarna – och om vi lyckas? Varmt välkommen till ett seminarium, arrangerat av utbildningsföretaget Nackademin, under årets uppsättning av Järvaveckan!

Hur ser dagens studenter på framtidens utbildning? Vilka konkreta utmaningar och möjligheter står vi inför?

Deltagare:

Mimmi Rönnqvist, Saco Studentråd
Naod Habtemichael, Centerstudenter
Nasra Ali, S-studenter
Bianca Rönngren, juriststudent
Isabelle Norén, samhällsgeografistudent
m.fl.

Samtalet modereras av Martina Lindgren, marknadschef och ansvarig för produktutveckling på Nackademin.

Plats: Spånga IP, Järvaveckan, seminariescen 4.
Datum och tid: 13 juni, kl. 16.10 – 16.50.
Seminariet är kostnadsfritt.

___________________________________________

Nackademins övriga närvaro under Järvaveckan:

12 juni, kl 17-18, seminariescen 2.

Brandon Tsegai, som utbildar sig till Frontend-utvecklare på Nackademin, deltar i ett seminarium på temat "Hur förvaltar utbildningssektorn det dolda kompetenskapitalet?", arrangerat av Myndigheten för Yrkeshögskolan, UHR och Universitetskanslerämbetet. Läs mer här.

13 juni, kl 16.10-17.35, seminariescen 3.

- Elinor Norén, projektledare inom produktutveckling på Nackademin, deltar i en fastighetspanel, arrangerad av Einar Mattson, om bland annat kompetensbehov och utmaningar i fastighetsbranschen samt utbildning och vidareutbildning i relation till den digitala utvecklingen

___________________________________________

Kontakt:

Johanna Lyngarth,
ansvarig för strategisk kommunikation och PR
johanna.lyngarth@nackademin.se