Entreprenörer startar naprapatklinik på östermalm

Jonas Parandian och Henrique de Sousa, ägare av Naprapatlandslaget och erfarna legitimerade naprapater, väljer nu att utvidga sin verksamhet med ytterligare en klinik i Stockholms innerstad. Den nya kliniken kommer att drivas av och tillsammans med Peter Henningsson. - Peter har mångårig erfarenhet av naprapati och har dessutom startat ett flertal kliniker i grannlandet Norge, det ska bli väldigt kul att få göra detta tillsammans med Peter, säger Henrique de Sousa.

Jonas Parandian berättar att efterfrågan på skickliga naprapater ökar.

”När man har ont så vill man veta vad som är fel, varför och få kunnig hjälp med att åtgärda det. Naprapatin har kommit en lång väg sedan vi startade med det här. Förr visste inte folk vad vi höll på med och kunde knappt uttala vår yrkestitel på rätt sätt. Nu ringer läkare och ortopeder oss på Naprapatlandslaget och ber om att få vidareremittera sina patienter till oss. Det är jättekul och ett kvitto på att vi gör ett bra jobb.

Naprapatlandslagets nya klinik kommer att ligga mitt på Östermalmstorg och de första patienterna tas emot nästa vecka. Redan nu har man patienter på väntelistan.

• naprapat
  • ont i ryggen

• Malmö

Naprapatlandslaget är skandinaviens största naprapatkedja med över 30 kliniker i Sverige och Norge. Sedan vår etablering 2002 har vi målmedvetet rekryterat duktiga terapeuter från Norge och Sverige och således satt ihop ett optimalt behandlingserbjudande för våra patienter.Vi fokuserar på hälsa ur ett helhetsperspektiv. Vår kunskap, inspiration, behandling och uppföljning hjälper till på vägen mot en friskare och starkare kropp.

Jonas Parandian

Presskontakt leg.naprapat & klinikägare CEO