Bistro Bino uteservering

Nobis Hotels Bistro Bino slår upp dörrarna till solig uteservering

Nu slår Nobis Hotels Bistro Bino upp dörrarna till sin soliga uteservering på Norrmalmstorg. Här presenterar kökschef Manos Spilianakis med personal ett uppdaterat matkoncept som inspirerats av naturens enkelhet. Fokus ligger på svensk natur och säsong med råvaror från hela världen.

Den lummiga uteserveringen bjuder på både sol och skugga under dagen. Här välkomnas mat- och dryckessugna gäster att ta en välbehövlig paus från shoppingrundan eller ärenden på stan. En snabb titt på menyn avslöjar rätter som grillad secreto iberico, svenska primörer med smörsås och ramslök samt burrata med sparris, pistasch och granatäpple.

Till detta presenterar Bistro Bino en cocktaillista som för tankarna till sommar och cityweekends. Vad sägs om en svalkande elevator to the gallows, en frisk och syrlig romdrink med nötiga och örtiga undertoner.

- Med Bistro Binos uteservering vill vi skapa en lummig oas mitt i Stockholm City. Här serverar vi kvalitativ mat och dryck i en elegant men samtidigt avslappnad setting, säger Morsi Khaled, VD på Nobis Hotel Stockholm.

Öppettider
Bistro Binos uteservering öppnar fredag den 26 mars.
Måndag-fredag 11:30 - 20:30
Lördag-söndag 12:00 - 20:30