Dubbelt upp för Nobis i Congrex Stora Konferenspris

När Congrex presenterade årets vinnare av deras Stora Konferenspris i kategorierna Bästa Service, Bästa konferensfacilitet, Bästa kök och Bästa totalupplevelse blev två av vinnarna Hotel Skeppsholmen och Hotel J.

Nomineringarna till Congrex Stora Konferenspris baseras på betygsättning från konferenser genomförda under 2011 samt juryns bedömning av de inkomna motiveringarna. Priset delas ut för 14:e året i rad. Hotel J med sin nya mötesdel för upp till 160 personer och sina nyrenoverade villor erhöll pris för ”Bästa Konferensfacilitet”. Hotel Skeppsholmen prisades som ”Bästa kök” för sin vällagade mat där köket värnar om det svenska matarvet, framhäver råvarorna och hantverket.

Motiveringarna löd:
Bästa Konferensfacilitet - Hotel J, Nacka Strand

”Erbjuder helt klart en av de bästa konferenslokalerna i Sverige med ”state of the art” utrustning i en miljö som är fantastisk.”

Bästa Kök - Hotel Skeppsholmen, Stockholm
”Maten var mycket vällagad med fina råvaror som togs om hand om på ett mycket proffsigt sätt. Trevlig presentation och en lisa för både öga och gom.”

Om Nobis
Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver förutom stjärnkrogen Operakällaren och nattklubben Café Opera kända varumärken såsom designhotellen Nobis Hotel, Stallmästaregården, Hotel J och Hotel Skeppsholmen, konferenshotellet Täby Park, Restaurant J Nacka Strand, mäss- och eventanläggningen Nacka Strandsmässan och mötesplatserna J:s Tornvilla och J:s Fabrikörsvilla.

Bilder & mer information om Nobis
För mer information om Nobis, kontakta marknadskoordinator Amanda Andersson, e-mail amanda@nobis.se