Nomor levererar max till MAX Burgers

Nomor och MAX har inlett ett samarbete för samtliga MAX Burgers restauranger för att hjälpa dem säkerställa matsäkerheten och en skadedjursfri miljö.

Det är med stor stolthet och ödmjukhet som vi på Nomor tar oss an uppdraget hos MAX.

– Det är fantastiskt att få möjligheten att leverera våra tjänster till MAX som ställer höga krav på kvalité och hållbarhet i hela deras verksamhet, säger Sophie Santesson, chef för matsäkerhet och centrala kunder på Nomor.

– I och med samarbetet med MAX Burgers stärker Nomor sin position bland snabbmatsrestauranger som är ett viktigt segment enligt Mikael Wall, försäljningschef på Nomor.

– Vi ser en ökad efterfrågan på våra tjänster från restaurangbranschen vilket är väldigt roligt. Restauranger ställer höga krav på oss som leverantör, något som hjälper oss att utvecklas och ständigt förbättra oss, avslutar Mikael Wall.

Om MAX Burgers

MAX Burgers grundades 1968 och är Sveriges äldsta burgarkedja. MAX vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare. Både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.

• Tjänster, konsult, service

• skadedjursbekämpning