Oddwork nomineras till Årets Unga Företagare 2022

Oddwork nomineras till Årets Unga Företagare 2022

Den 11 maj delas pris för Årets Företagare ut av nätverksorganisationen Företagarna. Oddworks grundare Charles Sinclair, Poyan Karimi och Niklas Kekonius står nominerade till pris i kategorin Årets Unga Företagare 2022 i Göteborg.

Årets Företagare delas årligen ut av organisationen Företagarna för att lyfta framgångsrika och hållbara företag i Sverige. Utmärkelsen har delats ut i över 80 år. De regionala vinnarna går vidare till den stora finalen Årets Företagare i Sverige, där prisutdelningen hålls i Blå Hallen i Stockholms Stadshus. Totalt tävlar 21 regionfinalister årligen.

Det känns fantastiskt roligt att Oddwork blir uppmärksammat på det här sättet. Vi hjälper våra kunder och partners att attrahera, rekrytera och behålla medarbetare och varje dag jobbar alla Oddworkers utifrån visionen att världen skulle bli en bättre plats om alla fick göra vad de verkligen brinner för. Att en så stor och tongivande organisation som Företagarna uppmärksammar den resan gör oss mycket stolta och glada.”, säger Charles Sinclair.