Tvättställsblandare EVM071 och takdusch TVM7200 i Bronze från Tapwell

Badrumsinspiration från Tapwell hos Pretopia!

Att välja en högkvalitativ tvättställsblandare och dusch till sitt badrum kommer med flera fördelar. Bland annat så kan duschen du tar bli både behagligare och effektivare med ett bra vattenflöde och det samma gäller när du tvättar händerna. Snygg design och kvalitet är såklart också viktigt då det lyfter helhetsintrycket av badrummet och du kan njuta av produkterna under många år.

Här syns tvättställsblandare EVM071 och takdusch TVM7200 i Bronze från Tapwell. Badrumsmöbel och handfat från HAVEN. Kakel och klinker från Bricmate.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Tapwells produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!