Rais 600 Max är en elegant kamin som kan anpassas efter stil och behov

Värm upp hemmet med en anpassad kamin från Scandinavisk Spismiljö!

Kaminerna Rais från Scandinavisk Spismiljö är av hög kvalitet och tillför både värme och stil till hemmet. Hos Scandinavisk Spismiljö kan du dessutom anpassa kaminen för att den ska passa perfekt in i rummet gällande behov, design och storlek. Under fliken customizer hos spismiljo.se kan du välja vilket utseende samt vilka funktioner som just din kamin ska ha. Bland annat kan du anpassa färg, lucka, rökutgång och höjd.

Här syns Rais 600 Max, en elegant, fristående spisinsats med en stålinramning som har en tjocklek på hela 4 mm. Under förbränningskammaren finns en stor låda som kan användas för vedförvaring eller annan förvaring. Till 600 Max finns dessutom sittmöbler i två olika storlekar.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på denna och andra funktionella kaminer från Scandinavisk Spismiljö. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder från våra leverantörer, klicka här för att komma till bildbanken!