Handdukstorken Lova och badkaret Leon från StudioNord har stilren design och kvalitet som gör att de håller i många år framöver

Nu välkomnar vi StudioNord till Pretopia!

StudioNord består av ett gäng passionerade badrumsexperter som värdesätter design, kvalitet och nöjda kunder. Under de senaste 20 åren har StudioNord jobbat för att ta fram ett estetiskt fulländat, prismässigt attraktivt och kvalitetsmässigt hållbart sortiment av handdukstorkar, badkar och badrumsmöbler. StudioNords badrumsprodukter är till för dig som vill ha ett badrum med snygg, stilren, skandinavisk design som håller i många år och inte kostar skjortan.

På bilden syns handdukstork Lova Krom, 500x1300 mm och fristående badkar Leon Vit, 1500x800x600 mm.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från StudioNord samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!