Lyxa till det med MOKACREMA 100% ARABICA från Adesso på utflykten. Ett kaffe med aromatisk, mild och behagligt syrlig smak med toner av citrus.

Dags att packa matsäcken och njuta av naturen?

Nu börjar äntligen solen visa sig mer och mer, vilket gör det helt underbart att ge sig ut i naturen och njuta. Här kommer några tips på produkter som kan vara smaskiga att ha med i matsäcken.

Kaffe är nästintill ett måste på utflykten. Packa med en termos fylld av nybryggt kaffe eller mal dina bönor grovt och ta med för att koka underbart gott kaffe över öppen eld. Med Melittas® BellaCrema® Intenso, ett eldigt och kraftfullt kaffe med tydlig arom, kan du skapa en intensiv kaffeupplevelse.

Något gott till kaffet eller lite extra energi på turen är alltid trevligt. Med smaskig choklad från Finsmakeriet håller du energinivån uppe. Deras handtillverkade chokladtryfflar som packas i vackra strutar finns i olika smaker och former.

Att grilla hör utflykten till! Ge grillrätterna en genuin smak av Asien med kryddblandningen Gochujang från The Epic Spice Company. Är du den som tar med stekhäll på utflykten kan du med fördel laga en kryddig wokrätt med de koreanska smakerna som Gochujang tillför.

En värmande soppa kan vara precis det som behövs ute i kylan. Borsjtj är en ukrainsk rödbetssoppa som är härligt syrlig och fullproppad av snälla mjölksyrabakterier. Tistelvinds Borsjtj är gjord på svenska ekologiska rödbetor, vitkål och lök som har fermenterats var för sig innan de blandats ihop.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från över 130 leverantörer inom mat & dryck, hem & trädgård samt mode & skönhet.