Nu hittar ni återigen Verm hos Pretopia!

Nu hittar ni återigen Verm hos Pretopia!

Snart är grillsäsongen i full gång och vad passar då bättre än en hållbar premiumgrill som kan ta matlagningen till nya höjder?

Verm tillverkar och säljer handgjorda, svensktillverkade premiumgrillar i cortenstål med nordisk minimalistisk design. Bakom Verm står några riktigt entusiaster som älskar både mat och natur. Med sina produkter vill de skapa något som fångar det rena med att laga mat över öppen eld men som samtidigt kan lyfta matlagningen till nya nivåer

Alla Verms produkter är skapade med passion för utomhusmatlagning med målet att inspirera till kreativitet och nya typer av utomhusmatlagning och grillning. Alla produkter är också födda ur en filosofi baserad på enkelhet och hållbarhet som genomsyrar allt från deras nordiska minimalistiska design till val av material och partners.

Alla produkter tillverkas med ett långsiktigt designperspektiv där hållbara material som kräver lite underhåll och lång livslängd står i fokus.