Nu välkomnar vi Helgabad till Pretopia!

Nu välkomnar vi Helgabad till Pretopia!

Helgabad är ett varumärke från Helsingfors som inspireras av nordiska badritualer såsom snörullning, bastubad och kalla dopp, men även av en stark vilja att uppleva stunder av harmoni och glädje var dag. Helgabads syfte är att förenkla dina bad- och surfstunder samt att på ett elegant sätt tillföra värde till din badritual hemma. Helgabads nyckelord är inspiration, syfte, transparens och hållbarhet.

KAFTAN(EN), även kallad surf poncho och sauna poncho, är en produkt som passar både män och kvinnor, unga som gamla. Den är ett minimalistiskt och sofistikerat alternativ till den klassiska badrocken.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Helgabad. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!