Ledkryssbrickor från By Berndes skapar vintrig stämning

Inredningsdetaljer med härliga vintermotiv!

Under vintern kan det vara väldigt trevligt att också ta in vintriga motiv i hemmet. Det är inte alltid man får njuta av en snörik vinter, då kan man åtminstone skapa rätta känslan med hjälp av inredningsdetaljer som har vackra vintermotiv.

På bilden syns By Berndes Ledkryssbricka som passar lika fint hemma som i fjällstugan. Brickorna är svensktillverkade för hand i formpressad björk. Perfekta att servera frukost eller fika på vare sig man befinner sig i fjällen eller i en storstad. Det kan också vara en riktigt bra julklapp till den som älskar fjällvärlden eller den som vill bli serverad frukost på sängen med stil!

Hos Pretopia hittar du vintriga bilder från bland andra By Berndes. Skapa ett kostnadsfritt konto idag för att få tillgång till högupplösta bilder från samtliga av våra leverantörer. Klicka här eller gå in på pretopia.se för att komma igång.