Tindra från Boel & Jan är en stilren ljusstake av ecomix bestående av kritpulver, kåda och överblivet papper

Nu säger Pretopia välkommen till Boel & Jan!

Hos Boel & Jan hittar man hemtextilier och inredningsdetaljer som ger möjligheter att skapa unika rum och miljöer som andas själ och attityd. Boel & Jan startades 1987 med inriktning på modetyger och i takt med att företaget växt så har även sortimentet breddats mot färdigsydd hemtextil såsom gardiner, kuddar, dukar och mattor. Med utgångspunkt i den skandinaviska tonen har de ett formspråk som tilltalar och ger en känsla som håller över tid.

På bilden syns Tindra, en ljusstake av ecomix bestående av kritpulver, kåda och överblivet papper som ger en fin känsla av hantverk.

Vill du som arbetar på redaktion eller som frilansare få tillgång till högupplösta bilder från Boel & Jan samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård så kan du kostnadsfritt skapa ett konto hos oss på pretopia.se.