GjordNära anslutet bevattningssystem passar lika bra på friland och i rabatten som i växthuset

Nu finns Gjordnära Tunnelväxthus i Pretopias bildbank!

Gjordnära Tunnelväxthus vill få fler människor att odla genom att erbjuda tunnelväxthus och smarta odlingstillbehör. De säljer gedigna produkter av hög kvalitet som andas odlingsglädje och passion för det gröna. I tunnelväxthusen skapas en perfekt miljö för odling och de smarta tillbehören underlättar samt är till stor hjälp för både experten och novisen.

På bilden syns GjordNära anslutet bevattningssystem som passar lika bra på friland och i rabatten som i växthuset. Finns med droppbevattning i form av droppspjut och droppslang samt spraybevattning när man ska täcka en större yta.

Hos oss på pretopia.se kan du enkelt skapa ett kostnadsfritt konto och ladda ner högupplösta bilder från Gjordnära Tunnelväxthus samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård.