Blidö 27-115 är ett vackert fritidshus med känsla från Hudikhus, som med glädje kan nyttjas året om.

Hos Pretopia finns hustillverkare som bygger med kvalitet och känsla!

När man ska uppfylla drömmen om att bygga ett helt eget hus från grunden så kan det vara klokt att ta hjälp från riktigt duktiga husleverantörer med erfarenhet och engagemang. För det är inte så roligt om drömprojektet man satsade så mycket pengar på snart börjar visa upp fel i både yta och konstruktion.

Hudikhus är en hustillverkare som har lång erfarenhet, värdefull kunskap, känsla för nordisk kvalitet och personligt engagemang. De levererar hus med flexibla lösningar anpassade efter varje enskild kunds liv, drömmar och behov.

På bilden syns Blidö 27-115, ett fritidshus med känsla från Hudikhus som kan nyttjas året om. Vinkel med generösa glaspartier, högt i tak och en skyddad överbyggd altan är några av husets främsta egenskaper.

Genom att skapa ett kostnadsfritt konto hos pretopia.se får du tillgång till högupplösta bilder från Hudikhus och andra framstående hustillverkare såsom Anebyhusgruppen, Borohus, Dala Trähus, Dast Svenska Stenhus, Intressanta Hus, Jörnträhus, Mellby Hus samt Västkuststugan/Västkustvillan.