Duken Elin från Recycled by Wille är tillverkad av återvunnet material och finns i flera färger och storlekar

Nu välkomnar vi Recycled by Wille till Pretopia!

Hos Recycled by Wille hittar du härliga textilier till hemmet som består av 99% återvunnet material. Recycled by Wille använder material som blivit över från andra textilproduktioner och skapar nya produkter av det som annars bara slängs bort. Gammalt blir till nytt, helt enkelt och därmed sparas både vatten och energi. Med en strävan efter att göra så lite negativ påverkan på miljö och människa som möjligt tar Recycled by Wille ansvar och gör aktiva val för en bättre morgondag.

Här syns duken Elin i beige, tillverkad av 99% återvunnet material. Finns i en mängd olika färger och tre olika storlekar.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Recycled by Wille samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!