Väskvhila från Dinie Design är en snygg och praktisk hylla för alla väskälskare!

Nu välkomnar vi Dinie Design till Pretopia!

Dinie Design drivs av Emelie Lundmark som är en designer bosatt i norra Sverige. I sitt företag är Emelie noga med att inte begränsa sig till en viss genre utan experimenterar friskt både med material och tekniker. Inspiration hämtas från händelser som påverkat designern och är ofta kopplade till kultur och natur.

Här syns Väskvhila, en hylla för alla väskälskare! Från att ha varit ett smycke kring armen blir väskan nu även ett smycke på väggen. Väskvhila finns i olika storlekar och färger för att matcha både stil och utrymme. Designad och tillverkad i Sverige.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Dinie Design samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!