Sanford från Golvabia är ett lyxigt och mjukt golv som är lätt att sköta

Nu välkomnar vi Golvabia till bildbanken!

Golvabia grundades 1949 i Anderstorp, Småland där de fortfarande är verksamma och har växt från att erbjuda parkettläggning och golvinstallation till att verka som golvgrossist och golvproducent. På Golvabia tror de på ett hem med stilsäkra och medvetna val av material och form. De erbjuder därför ett produktsortiment bestående av trägolv, textilgolv, kakel och klinker som kännetecknas av skandinavisk design och svensk kvalitet. För Golvabia går kunskap, kvalitet och design hand i hand. De jagar inte kortsiktiga trender, utan tror på långsiktigt designtänk och hållbara golv som blir en del av livet.

Här syns Sanford, ett modernt textilgolv med hög kvalitet. Perfekt för dig som önskar ett lyxigt, mjukt golv som är lätt att sköta. Charmen med velourmattan Sanford är att när du går på den bildas skiftningar i mattan och den får ett livfullt uttryck. Används ofta som heltäckande matta i sovrum och vardagsrum eller som måttanpassad matta under soffan.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Golvabia samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!