Nu välkomnar vi Rum och Flora till Pretopia!

Nu välkomnar vi Rum och Flora till Pretopia!

Rum och Flora är ett varumärke som brinner för det lokaltillverkade och småskaliga. Tanken med produkterna är att locka fram den egna kreativiteten och låta din egen stil få ta plats. I sortimentet finns produkter inom området inredning och utemiljö, med stort fokus på att produkten ska kunna användas på olika sätt.

Här syns Blickfång, en väggkruka med flera funktioner - kruka, vas och ljusstake. Till väggkrukan medföljer ett rör med en stark magnet som sätts fast i krukan. Röret används som ljusstake eller som vas för snittblommor. Blickfång tillverkas lokalt i Höga Kusten och består av cortenstål som fått rosta och sedan lackats, vilket ger varje kruka ett unikt utseende. Kan användas både inomhus och utomhus.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Rum och Flora. Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!