Nu välkomnar vi Vrakberget till Pretopia!

Nu välkomnar vi Vrakberget till Pretopia!

Vrakberget grundades med visionen att erbjuda hållbara produkter som bjuder in till passionerad matlagning, umgänge och kvalitativ avkoppling i hemmet, trädgården eller ute i naturen. De utvecklar alla produkter från grunden och håller produktionen så lokal som möjligt. Vrakbergets ständiga inspirationskälla är Nackas omgivningar och det svenska landskapet. Deras kärnprodukter är rustika matlagningsredskap i stål såsom stekbrickor, smashjärn och ungsformar. De erbjuder även produkter inom servering, trädgård och inredning.

Här syns stekbricka Vikingsborg, en rustik och robust stekbricka med handtag. Tillverkad i 5 mm tjockt varmvalsat kolstål och producerad i Stockholm. Brickan är lika fantastisk på grillen, vid spisen och i ugnen som över öppen eld. Längd: 39 cm, bredd: 34 cm.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Vrakberget. Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder. Klicka här för att komma till bildbanken.

Följ oss på Instagram, @pretopiabildbank, för mer inspiration!