Vonlino erbjuder ansvarsfullt producerade plagg av hög kvalitet

Nu välkomnar vi Vonlino till Pretopia!

Vonlino erbjuder linnekollektioner av hög kvalitet på ett omtänksamt och ansvarsfullt sätt genom att lämna så få negativa spår på vår planet som möjligt. Linne är ett härligt och naturligt hållbart material som dessutom andas. Plaggen produceras etiskt, på ett hänsynsfullt och ansvarsfullt sätt, med mindre energislöseri och utan skadliga kemikalier. Kort och gott så handlar det om slow fashion, hög kvalitet och vardagskläder tillverkade i Italien.

Här syns Rose, en söt topp med knappar i trä samt band som kan knytas i midjan och Viktoria, ett par avslappnade byxor med vida ben som passar både till fest och vardag.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Vonlino samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!