Platsbyggt kök i massiv furu som har det bästa från nu och då

Kök i traditionell stil med moderna funktioner från Kulladal Kitchens!

Drömmer du om ett vackert klassikt kök med alla de bekvämligheter som ett modernt kök har? Kulladal Kitchens erbjuder just detta och skräddarsyr dessutom köken efter kunders önskemål och behov.

Här syns ett platsbyggt kök i massiv furu i 20-talsstil, målat för hand med linoljefärg i Kulladals egna kulör 107. Luckorna är överfalsade profilerade luckor med klassiska lyftgångjärn och skåpsvred. Köken byggs i traditionell stil med moderna funktioner, som till exempel mjukstängade fullutdragslådor.

I Pretopias bildbank hittar du fler bilder på detta och andra vackra kök från Kulladal Kitchens. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder i bildbanken. Klicka här för att komma till bildbanken!