Det smidiga planteringsbordet från Weibulls erbjuder bra ytor vid omplantering och även plats till redskap

Produktnyheter från Weibulls hos Pretopia!

Till odlingssäsongen 2022 har Weibulls kommit med flera nyheter i form av blommor, örter och grönsaker. Förutom det så hittar du även produkter som underlättar odlingen, som till exempel detta stilrena planteringsbord med hjul.

Planteringsbordet från Weibulls passar utmärkt till förodling eller omplantering av växter i växthuset, på altanen eller balkongen. Bordet är tillverkat i hållbar plåt och lackat i antracitgrå färg. Det har en avtagbar bänkskiva i plåt med två hål och en avlastningsyta nedtill samt ett handtag att hänga förklädet eller redskapen på.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Weibulls samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!