QTF REKRYTERAR FLER OPERATÖRER

QTF SÖKER OPERATÖRER – inom avgasning och rening av systemvätska.

Vi fortsätter att växa, satsar rejält på att hjälpa våra kunder med energieffektivisering i deras VVS-system och anställer flera operatörer med placering i Kalmar. Arbetet innebär bl.a. mätning av syrgashalt, pH, konduktivitet m.m. i systemvätska och att installera vakuumavgasare i värme-, kyl- och återvinningssystem. Efterhand som du lär dig arbetet utökas arbetsuppgifter och ansvar till systembesiktningar och avgasning och rening med våra patenterade utrustningar.

Kanske har du arbetat med tekniskt fastighetsunderhåll eller som driftstekniker inom industrin. Har du erfarenhet av värme-/kyl- och återvinningsanläggningar, av systemkonstruktion och styr & reglerteknik inom VVS-system kommer du nog snabbt in i arbetet. VVS-utbildning är bra, men inget krav. Viktigast är att du är tekniskt intresserad, ansvarsfull, seriös och har en vilja att lära dig jobbet.
Se mer om arbetet på vår YouTubekanal eller hemsida.

Arbetet innebär resdagar och övernattningar. Placeringsort är Kalmar, men du kan i vissa fall utgå från din bostadsort. Vårt arbetsområde är hela södra Sverige. Körkort krävs. Rätta personerna växer med oss och får större och eget ansvar över våra uppdrag och de anläggningar vi ansvarar för.

Ansökan skickas till qtf@qtf.se. Mer information om oss och QTF-metoden hittar du på www.qtf.se, YouTube eller Mynewsdesk. För mer information om tjänsterna ringer du Elving Isaksson, QTF, 0480-43 00 81.

Vi anställer löpande, vänta inte med din ansökan.