​Sprinkle AB utvecklas nu till en kraftfull global Fintech investeringsplattform.

Sprinkle AB började för sex månader sedan som en ambitiös affärsidé och utvecklas nu till en kraftfull global fintechinvesteringsplattform.

Sprinkleteamet har arbetat hårt med att utveckla sina nya affärsplattformar. Bolaget växer nu till ett lönsamt, hållbart och unikt fintechföretag. Under de kommande två månaderna kommer Sprinkle AB att avslöja spännande nya fintechföretag, inklusive: en handelsplattform; Financial Services Provider; fragmenterade investeringsalternativ och bland annat spännande kryptovalutaplattformar. Genom att kombinera dessa spännande nya företag med sina aktiva sociala medianärvaro, nyhetskanaler och globala kunddatabas kommer bolaget kunna marknadsföra dessa nya företag direkt till nuvarande och framtida kunder.

Sprinkle Fusion Business Model ™ har varit drivkraften som har gjort det möjligt för Sprinkle AB att utveckla dessa nya plattformar och företag för att möta globala investerares och företagsbehov på ett unikt sätt som ingen annan har kunnat åstadkomma.

Under nästa vecka kommer Sprinkle AB att släppa sina finansiella resultat för Q1, där ledningen förväntar sig goda resultat. När våra nya företag lanseras till allmänheten under de närmaste två månaderna, förväntar vi oss att resultaten blir ännu blir starkare.

- Vi på Sprinkle är väldigt exalterade över de plattformar och företag vi har utvecklat. Vi förbereder för närvarande vår globala lanseringsstrategi att släppas till allmänheten. Det råder ingen tvekan om att vi har skapat lösningar och produkter som kommer att möta och överträffa våra kunders förväntningar, säger Ian Cassiman, VD Sprinkle AB.

• aktiebladet.se
  • sprinkle media