Sprinkle Fusion Power gör morgondagens Fintechlösningar tillgängliga idag

Sprinkle Fusion Power – En affärsmodell som gör morgondagens Fintechlösningar tillgängliga redan idag. Sprinkle skriver om reglerna för hur gränsöverskridande värden skapas. #createcrossvalue.

Sprinkle räknar med att 60 % av världens BNP år 2022 kommer att skapas genom digitaliseringen. Bolagets olika affärsenheter är redan globalt strategiskt placerade för att driva utvecklingen mot att koppla samman digitala Fintechtjänster och skapa synergier för den moderna människan i en digitaliserad tidsålder.

Sprinkle består av nio olika affärsenheter, som var och en för sig skapar bra värden för bolagets kunder, men genom att fusionera dessa till en helhet skapas helt nya synergier samt värden för Sprinkle´s kunder och aktieägare. Integrering av AI & Blockchaintekniker, samt utveckling av egen kod, gör Sprinkle till en pionjär inom Fintechindustrin, bolagets LIBER8-token inkluderad.

Sprinkle Media™ erbjuder avancerade marknadsföringstjänster till bolagets kunder, inklusive marknadsföringskampanjer, journalistik, sociala medier, samt traditionell tryck-, tv- och radioannonsering. Oavsett kundens marknadsbehov kommer Sprinkle Media att överträffa kundens förväntningar.

Sprinkle Hospitality™ integrerar IoT- och Blockchainteknik i bolagets kasinon, hotell och restauranger vilket ger en unik kundupplevelse, jämfört med vad som varit möjligt tidigare. Spela, boka rum, betala och beställa mat genom att använda krypto- eller fiatvalutor via Sprinkle Hospitality App.

Crypto Nation™ utvecklar hållbara, gröna bostadslösningar som inkluderar: lägenheter, lån, säkerhet, underhåll, försäkring, rengöring, analys och smart hometeknik, allt på vår Crypto Nation applikation.

Blockhomes™ tillhandahåller energiproduktion med låga utsläpp som använder både konventionella och förnybara energikällor, samt tillhandahåller förnybara byggmaterial, för både utvecklade länder och utvecklingsnationer, inklusive Afrika. Blockhomes skapar även fraktionerade investeringsmöjligheter i samhällen med nya bostads- och kraftprojekt som använder säkerhetstoken och fraktionerad investering.

Raise Reach™ kopplar ihop företag som driver kapital med investerare. Bolaget hjälper företag att ta in kapital via traditionella medel, såsom Crowd Funding och IPOs. Dessutom kommer Raise Reach att erbjuda ytterligare två nyskapande kapitalanskaffningsalternativ: Initial Coin Offerings (ICO) och Security Token Offerings (STO), vilket kommer att skapa en helt ny värld av investeringsmöjligheter för både privatpersoner och företag.

Sprinkle Banco erbjuder traditionella lån, kreditkortstjänster, växling av kryptovaluta och säkerhetstoken. Sprinkle Banco-tjänster erbjuds av varje enskild Sprinkleverksamhet till kunder som ett alternativ för att finansiera sina projekt.

Stokenize™ erbjuder ett nytt sätt för företag att höja kapitalet genom Security Token Offerings (STO), vilket gör det möjligt för företag att minska komplexiteten och kostnaderna för utfärdande, öka likviditeten och exponeringen för globala investerare, samt att få tillgång till depå-, plånboks- och växlingstjänster.

Bakuhatsu™ är en Fintechplattform som gör det möjligt för investerare att få en extra inkomst baserat på volatiliteten i Bitcoin genom en egen maskinvara och mjukvara, AI och Machine Learning, och genom att använda Bitcoin, USD eller EUR. Investeringarna är kontrakterade via ett offentligt bolag vilket ökar insynen och reducerar risken med stor vinstprestation.

Sprinkle Finance™ hjälper företag och privatpersoner som arbetar i en alltmer komplex och reglerad global miljö genom att tillhandahålla juridiska och reglerings- och efterlevnadskonsulttjänster för att säkerställa att kundens projekt lyckas och avslutas rätt första gången.

- Sprinkle arbetar dygnet runt med våra multidisciplinerade experter från hela världen för att fusionera dessa olika affärsområden och skapa tvärdimensionella kundvärden. När fusionsprocessen med de nio nuvarande affärsområdena är genomförd, kommer Sprinkle att börja söka efter nya företag att integrera samt fortsätta att stärka och komplettera vår växande portfölj av företag, säger Ian Cassiman, verkställande VD Sprinkle.