Sanova och LH ger kunden möjligheterna för badrumsrenoveringen!

Tydlig trend för badrum 2021 - Kulör, matta detaljer och lättstädat är ledorden.

Inredningsmagasinen har sagt sitt. År 2021 efterfrågas ett lättstädat badrum med personliga inslag, torkade växer och naturfärger med svarta detaljer.

Sanova House of Brands senaste varumärke LH ger sina kunder de valmöjligheter som trendspanarna efterfrågar.

Numera ser kunder långsiktigt på sina inköp och ställer högre krav på produktens hållbarhet, säger Johan Tegen VD Sanova AB. Man ska kunna leva med produkterna genom nästa badrumsrenoveringar, 10-20 år framåt i tiden, tillägger Johan.

Sanova ger valmöjlighet genom varumärket LH till 15 olika kulörer på porslinet i badrummet, såklart finns årets trendfärger såsom sand, grå, matt svart och pastellfärger. För den som vill skapa det lilla extra finns porslinet även att beställa i guld och platina kulör.

Höj upp trenden till porslinet med snygga mattsvarta detaljer på blandare, handdukstork och dusch.

Med Sanovas sortiment kan kunden känna sig trygg och få en snygg helhet. Det ger en extra trygghet att kunna beställa alla produkter till renoveringen på ett och samma ställe då färgerna harmoniserar med varandra på ett bra sätt.

- Badrummet ska vara lättstädat, de produkterna som finns i badrummet ska vara enkla att flytta undan medans man drar över med dammtrasan. Detaljerna ska vara stilrena och ha sin plats, säger Theresé Flensén, marknad Sanova.

För att höja personligheten i badrummet kan man ta in torkade blommor som också ska vara lätta att duscha av dammet på. Badrummet ska inge en känsla av att besöka ett SPA där lugn, harmoni och fräschhet är nyckelkomponenter.