Sanova lanserar en ny kollektion av badkar

För att matcha vårt övriga Sanova sortiment har vi med noggrannhet och omsorg valt ut vår nya leverantör av badkar och i vår senaste kollektion lanserar vi dessa 5 badkar med högsta kvalité och med en tidlös och snygg design för att matcha vårt övriga sortiment på Sanova.

Kollektionen har en modern design och komfort utöver det vanliga och med en stabilitet som ger dig en trygghet att njuta av badkaret i många år.

Dessa fristående badkar är framtagna av oss på Sanova och tillverkade av ett hållfast kompositmaterial med högsta möjliga blandning av "Solid Surface" för att få den bästa kvalitén.

Badkaret är lätt att hålla rent och ytan i den är slittålig med en mattvit finish som är färgstabil. Även dess bottenventil har samma kvalité och färg med en "push-open" funktion som gör att den näst intill blir osynlig.

För att vi ska garantera att kollektionen har yttersta kvalité ger vi 10 års garanti på dess ytbehandling, såsom färgförändring och sprickor (ej yttre påverkan eller krackelering).

Varför ska du som kund välja dessa badkar?
”Solid surfase” är ett tätt material med en låg absortionsförmåga, materialblandningen gör att badkaren får högsta kvalité. För att få en så fin yta och dess höga kvalité vacumpressas badkaren vid dess tillverkning.
Solid Surface är ett bra val för dig som vill ha ett badkar som är:

• Miljövänligt framställt
  • Ett badkar med en tålig yta som även är lätt att hålla rent
  • Ej temperaturkänslig
  • 10 års garanti

Tveka inte att välja ett tidlöst badkar i kompositmaterial från Sanova.

• Inredning

• inredning
  • badkar
  • design
  • designserier

Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken som Gessi, Duravit, Astro Lighting, Karol, Stella och Novellini. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder som söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 9 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.