Exklusivt och ostört boende vid havet

Med ostört läge ligger detta spektakulära boende med egen strandlinje, brygga och gästhus. Det fantastiska söderläget ger sol hela dagen.

Den stora altanen framför huset med utsikt över vattnet har en inbjudande infinity pool, stora umgängesytor och jacuzzi. Härifrån når man det stilrena huset med högt i tak och glaspartier ut mot altanen. Väl inne i huset når man vardagsrummet med en stor öppen spis och plats för både soffgrupp och matsalsbord för stora sällskap. Det eleganta köket går i vita och grå toner med induktionshäll och vitvaror i rostfritt utförande. Köket ligger öppet mot vardagsrummet vilket skapar en social känsla och inbjuder till matlagning. Här kan man genom de stora glaspartierna blicka ner mot vattnet. Master bedroom i direkt anslutning till altan, har högt i tak och anslutande badrum med badkar. Intill finner vi även en walk-in-closet. I huset finner vi även ytterligare två sovrum och ett badrum.

Gästhus med sovrum, vardagsrum och öppet kök har ett eget badrum i stil med de övriga badrummen i stora huset och altan.

Invid bryggan med segelbåtsdjup finner vi ett badhus med bastu där glasväggar mot vattnet skapar en härlig känsla. Integrerat ljudsystem ger en extra lyxig känsla och kan styras via stora huset, här kan man spendera sena kvällar på bryggan och blicka ut över fjärden. Omväxlande och väl anlagd sjötomt med plana gräsytor, berghällar och naturtomt.

Ett påkostat och exklusivt sjöställe i modern stil med idylliskt läge på Muskö.

Länk till objektet

• villa