Anita Lundholm gav sin del av Kundmiljonen till dansföreningen Dansglada fötter

Anita ger sin del av Kundmiljonen till Dansglada fötter i Kiruna

Anitas motivering

Kirunas äldsta dansförening som verkar för dans i alla åldrar och har en fantastisk mångfald där alla är välkomna. Föreningen har nu byggt en ramp så att även en rullstolsburen medlem kommer in. Föreningen har utökat verksamheten med fler discipliner såsom west coast swing och boogie-woogie. Föreningen är ideellt driven och våra ledare ställer upp varje vecka vid flera tillfällen. Däremot så är det alltid svårt med att få in pengar, så ett tillskott skulle vara varmt välkommet.

Om föreningen Dansglada fötter

Dansglada fötter en förening som lär ut bugg, west coast swing och foxtrot.Förenignen har funnits sedan 1990 och finns i Kiruna och Svappavaara. "Vi finns för de som bara vill dansa och ha kul samt för de som också vill tävla", skriver förenignen på sin hemsida..

Föreningen strävar alltid efter det senaste i utvecklingen av bugg/foxtrot/west coast swing/boogie woogie och har externa tränare på plats ibland samt utbildar oss när tillfälle ges för att kunna erbjuda medlemmarna kunskap inom dans.
Dans är en rolig träningsform för alla åldrar!

Stort GRATTIS till Anita och till föreningen Dansglada fötter!