Kvalitativ platsannonsering till låg kostnad

Via våra just nu tre officiella medier erbjuder vi nu en kostnadseffektiv och träffsäker annonslösning som skall garantera dig som arbetsgivare och kund att ni får vad ni betalar för. Detta genom att ge er möjlighet till platsannonsering mot en rörlig kostnad med ett maxtak. Får ni inga ansökningar så bjuder vi dessutom på nästa platsannons.

När vi kontrollerat marknaden för platsannonsering mot vårdsektorn ser vi att en enskild platsannons utan avtal idag kostar mellan 4 900 och 11 900kr per annons. Redan idag erbjuder vi samtliga arbetsgivare att få fritt antal annonser plus en arbetsgivarprofil för låga 4 900kr per månad vilket såklart är ett väldigt fördelaktigt pris. Detta är möjligt på exempelvis Sveriges nätverk av Sjuksköterskor SskWebben.se som väl snart får räknas som Sveriges största enskilda media mot just Sjuksköterskor.

Långt ifrån alla arbetsgivare rekryterar såpass många sjuksköterskor att ett årsavtal med SskWebben.se blir ekonomiskt hållbart även om vi anser att man via arbetsgivarprofil ständigt marknadsför sig mot målgruppen för framtida rekryteringar och kännedom. Vi erbjuder numer en arbetsgivarprofil utan fria platsannonser för endast 990kr per månad. Med tanke på att man med arbetsgivarprofil även ständigt har en banner på 200x65 inne på sjuksköterskejobb så är detta en väldigt fördelaktig lösning för er som är osäkra på behovet av platsannonsering.

Vill man inte bli avtalspartner alls så finns nu också möjlighet att köpa en enda platsannons för det låga priset av 800kr. Priset är rörligt vilket innebär att en kostnad om 400kr tillkommer på de första tio ansökningarna med CV. Därefter tillkommer ingenting vilket innebär ett maxpris på 4 800kr. Fast pris för en platsannons med fritt antal ansökningar är 2 900kr.

Får man inga ansökningar med CV så bjuder vi på nästa platsannons.

Prislista 2012

Kontakta oss för mer information kring platsannonsering och offert..

Vänliga hälsningar
Andreas Bader, VD