BERZELII PARK - DESTINATIONEN SOM ALDRIG SOVER

BERZELII PARK - DESTINATIONEN SOM ALDRIG SOVER

Berzelii Park är inte bara en vacker grön oas mitt i staden, Berzelii Park är så mycket mer. Upplev destinationen som aldrig sover. Checka in för en hotellnatt, luncha i stora salongen, eftermiddagscocktail, gå på konsert, middag med vänner på Calle P eller konferera med kollegorna. Här finner du den ultimata guiden för hur du bäst spenderar 24 timmar på Berns, huset som aldrig sover.

07.30 | Berns Breakfast Club & Berns Breakfast Talks

Ingen har väl missat Berns Breakfast Club? Vårt uppdaterade frukostkoncept som har någonting för alla oavsett om du är sugen på overnight oats eller nygräddade croissanter. Ps! Vill du kombinera vår frukost med inspirerande kulturella samtal? Då är Berns Breakfast Talks något för dig. Boka bord.

09.00 | Förmiddagsjobb i cocktailbaren

Skippa kontoret för jobb i vår cocktailbar. Här sitter du ostört med bästa uppkoppling och utsikt över Berzelii Park och Nybroviken. Vill du ha en god cappucino till så löser vi självklart det!

12.00 | Lunch på Berns Asiatiska

Under kristallkronorna avnjuter du din lunch på Berns oavsett om det är med vänner eller kollegor. Kockens val av sushi, dagens rätt eller kanske asiatiska thaiköttbullar? Boka bord.

13.30 | Konferens med kollegorna

Efter en härlig lunch tillsammans tar ni er sedan upp till spegelsalen, en av många lokaler på Berns som går att utnyttja till möten. Skapa en konferens som är något utöver det vanliga! Se våra eventytor.

15.00 | Checka in på Berns hotell

Efter en fullspäckad dag checkar du in i ett av våra 82 personligt inredda hotellrum. Packa upp väskan och känn dig som hemma. Boka rum.

17.00 | Cocktail och mingel

Finns det något härligare än att efter en lång dag avnjuta en god cocktail innan middagen? Inta någon av våra sorlande barer och njut av den härliga atmosfären.

19.00 | Middag på Calle P

Ett stenkast från Berns, mitt i Berzelii Park huserar Calle P. Här avnjuter du din middag i en familjär och omfamnande miljö. Låt teamet bestämma er meny för kvällen, vi lovar ni kommer inte bli besvikna. Boka bord.

21.00 | Gå på konsert i Stora Salongen

Kombinationen av Berns historiska miljöer tillsammans med din favoritartist är svårslagen. Håll koll på vår kalender på hemsidan så ser du kommande spelningar, artister och event. Se kalender.

11.00 | Dansa på LE!

För stökigt barhäng och skön musik är det LE! du ska gå till, vårt klubbkoncept på två våningar.

01.00 | För den danssugna fortsätter sedan kvällen på Neu för elektronisk musik

Är ditt sug efter dans och musik inte stillat? Då fortsätter du natten på NEU. Här lyssnar på elektronisk musik i alla dess former och här bjuds det på både lokala akter och internationella bokningar.

03.00 | Inta hotellsängen

Fötterna ömmar och det har äntligen blivit dags att inta sängen för en god natts sömn i en av Stockholms skönaste sängar.

11.30 - Brunch på Asiatiska

Efter en härlig sovmorgon har det snart blivit dags att avrunda ditt dygn på Berns, men innan dess måste du som avslut på helgen unna dig vår fantastiska brunch. Missa inte dessertbuffén med bakverk från vårt egna konditori! Boka bord.

12:00 | Checka ut

Mätt och glad har det blivit dags att checka ut, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka på ett nytt 24-timmars besök hos oss!

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen, linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 704 388 484