HOW TO TALK LIVE AT BERNS MED SUSANNE BIRGERSDOTTER & NAVID FARD

HOW TO TALK LIVE AT BERNS MED SUSANNE BIRGERSDOTTER & NAVID FARD

Fredag den 17 april är det premiär för det nya AW-konceptet HowToTalk Live på Berns i Stora Salongen. En after work som kommer ske under ledning av entreprenörerna Susanne Birgersdotter och Navid Fard som kommer bjuda in intressanta entreprenörer för samtal, nätverkande och mingel.

Det nya AW-konceptet HowToTalk Live på Berns bjuder in till möten med entreprenörer. Under samtalen lyfts viktiga och lättsamma frågor samt berättelser om det roliga, svåra och hur det på riktigt ser ut bakom kulisserna i entreprenörskapets berg-och-dalbana. De utmanande diskussionerna och intressanta samtalen leds av Susanne Birgersdotter, Navid Fard och deras handplockade gäster.

Susanne Birgersdotter känd som Sveriges App-Queen, serieentreprenör, sitt outtröttliga engagemang och mod, nominerad 3 år i rad till Sveriges mäktigaste kvinnliga grundare och Sveriges mäktigaste affärskvinna av DI och VA. Efter många år av bolagsbyggande, föreläsande och författarskap intar Susanne nu scenen med HowToTalk Live på Berns, om hur man lyckas som egen och entreprenör. Här kommer Susanne dela sina erfarenheter tillsammans med Navid Fard, entreprenören och businessinfluencern. Navid är grundaren av Sveriges första digitala talkshow ”HowToTalk” som nu för första gången framförs live på Berns.

Tillsammans kommer de i denna första unika uppsättning att intervjua Frida Boisen, folkkär entreprenör, författare, krönikör, tv-kändis och talare. Magnus Helgesson, entreprenören som var miljonär redan vid 21 år, medgrundare av framgångssagan och restaurangkedjan Harrys, coach och föreläsare kommer även intervjuas på scen.

Publiken kommer att få interagera med Susanne, Navid, Frida och Magnus, höra om deras framgångar, nederlag och ställa frågor live.

Välkommen att uppleva en after work utöver det vanliga. Njut av mingel, något gott att dricka och nätverkande fredag den 17 april,  kl. 16:00.

KÖP BILJETT R.

PRESS

Linda Nordlund, Marknadschef Stureplansgruppen, linda.nordlund@stureplansgruppen.se, +46 70 438 84 84