Karl Ljung gästar Niklas Ekstedts julbord

Den 16 november går startskottet till årets mest magiska händelse, Gamla Riksarkivets storslagna julbord. För andra året i rad kommer L’Avventuras krögare Karl Ljung att gästa Niklas Ekstedt under julbordet för att tillsammans skapa magi i Gamla Riksarkivets salar.

”Det ska bli roligt att få jobba med Niklas igen och jag ser fram emot att få uppleva den fantastiska atmosfären och träffa alla gäster. Jag älskar jord-till bord-möjligheten, då vi har så många besökare skapas unika möjligheter till ansvar och samarbete. Vi samarbetar bland annat med Pärlans Kolor där jag och Niklas får sätta vår prägel på kolorna tillsammans med Pärlans expertis, för att ständigt höja kvaliteten och fortsätta leverera Sveriges bästa julupplevelse.”Karl Ljung

Det kommer bjudas på ett unikt julbord i en historisk och svårslagen miljö, där de kända krögarna erbjuder ett dignande julbord fyllt med hemlagade delikatesser, klassiker och personliga favoriter.

Läs mer och boka här!