GÄ direkt till innehÄll
💕 TACK alla vĂ„ra sponsorer 💕

💕 TACK alla vĂ„ra sponsorer 💕

HÀr kommer ett brev för att uppmÀrksamma det stöd vi fÄr frÄn vÄra sponsorer. Stort TACK till er! De ekonomiska bidragen vi fÄr in till föreningen, sÀrskilt under Rocka sockorna kampanjen, Àr en viktig del i finansieringen av föreningens aktiviteter under hela Äret. HÀr hittar du en översikt över vÄra sponsorer.

VÄra sponsorer hjÀlper oss i vÄrt arbete med att krossa fördomar om Downs syndrom och bidrar till att personer med Downs syndrom representeras, syns och hörs.

NÄgra av de företag vi samarbetar med stödjer oss löpande under Äret, andra i samband med vÄra kampanjer. Vi Äker ocksÄ ofta ut till vÄra sponsorer för att förelÀsa om Downs syndrom och vÄr förening. Allt stöd Àr lika vÀlkommet och vÀrdefullt.

Tillsammans gör vi skillnad.

Är du en organisation eller ett företag som vill stödja föreningen i form av sponsring eller pĂ„ annat sĂ€tt? Kontakta oss pĂ„ info@svenskadownforeningen.se för vidare dialog!

Svenska Downföreningen ökar kunskapen om Downs syndrom och driver pÄverkansarbete för full delaktighet och sjÀlvbestÀmmande. Vi ger personer med Downs syndrom och deras familjer en plattform dÀr de kan göra sina röster hörda och skapar möjligheter för aktiviteter, möten och gemenskap. Föreningen Àr ideell och rikstÀckande med lokala avdelningar.