SMS:a ”SKRAPAN” till 72323 och häng på Södermalm så kan du vinna galna vinster

Vill du kamma hem sköna teknikprylar?
Då ska du bli medlem i Skrapan Kundklubb och delta i ”Galna Skrapan”. En enkel och unik SMS-tävling där din geografiska position är avgörande för att du ska kunna vinna.

Brukar du vara på Södermalm på helgerna? Är du, eller vill du bli medlem, i Skrapan Kundklubb? I så fall ska du delta i ”Galna Skrapan”, en unik SMS-tävling som pågår den 28-29 augusti. Under helgen delas tio stora vinster till ett värde för mer än 40.000 kr ut bland deltagarna. Det ”galna” med tävlingen är att det är tio separata tävlingar, att du bara behöver vara medlem i Skrapan Kundklubb och befinna dig inom två kilometer från Skrapan för att få tävlingens SMS-frågor och ha chans att vinna. Under helgen har många butiker specialerbjudanden för kundklubbsmedlemmar och bandet ”Loco Lovelace” spelar kubansk musik live.

- Med ”Galna Skrapan” vill vi locka nya medlemmar och visa fördelarna med att vara medlem i Skrapan Kundklubb, säger Dan Ljungvall, centrumledare Skrapan. Det här är startskottet för Skrapans unika och skräddarsydda kundklubb och ett utmärkt sätt att visa hur enkelt den fungerar, fortsätter Dan Ljungvall.

”Galna Skrapan” – en SMS-tävling baserad på var du befinner dig
Skrapan Kundklubb har en unik funktion som gör det möjligt att skicka skräddarsydda SMS till medlemmarna baserat på var de befinner sig geografiskt. Därför kommer endast de medlemmar som är inom två kilometer från Skrapan (och som inte har tackat nej till att delta och få information om tävlingen) få SMS med information om vad de ska göra för att ha chans att vinna.

- En stor fördel med Skrapan Kundklubb är att man som medlem kan få speciella fördelar och erbjudanden precis i rätt tid när man är i närheten av Skrapan, säger Dan Ljungvall. Vi kan se hur många medlemmar som är inom en, två eller tio kilometer från Skrapan. Det gör att butikerna kan skicka ut exklusiva och riktade erbjudanden, fortsätter Dan Ljungvall.

Inför för varje separat tävling, totalt 10 stycken under helgen, skickas ett SMS med en fråga ut till de medlemmar som befinner sig inom räckvidden. Exempel på SMS: ”Vinn en 40” Sony LED-TV. Hur sent ska Skrapan ha öppet? SMS:a ”SKRAPAN TID” till 72323 innan kl.12 för att delta." Därefter skickas ett bekräftelse-SMS till de som svarat på frågan med information om exakt när tävlingsdeltagaren ska vara i Skrapan för att kunna vinna: "Tack för ditt svar till Galna Skrapan. Kom till Skrapan kl.13 så kan just du vinna en SONY LED-TV. Lycka till!".

För mer information om hur tävlingen går till se www.skrapan.se.

Om Skrapan Kundklubb
Skrapan Kundklubb är en kostnadsfri och frivillig kundklubb där medlemmarna själva kan välja om de vill delge sin geografiska information för att få speciella erbjudanden eller endast ta emot de ordinarie kundklubbserbjudandena. Under helgerna 21-22 samt 28-29 augusti finns personal på plats i Skrapan som tar emot anmälningar och informerar om fördelarna med att vara medlem i kundklubben.

- Vi skickar ut butikernas erbjudanden till medlemmarna i SMS som de visar upp i butikens kassa. Fördelen med en kundklubb via SMS är att medlemmen får alla förmåner utan att behöva visa en kupong, alla har ju sin mobiltelefon med sig. Vill man gå ur kundklubben SMS.ar man UT till 72323 vilket medlemmarna får information om, säger Dan Ljungvall, centrumledare Skrapan.

Skrapan Kundklubb är framtagen av Mobilklubb.se. För att bli medlem i Skrapan Kundklubb anmäler man sig på www.skrapan.se eller skickar ett SMS med texten ”SKRAPAN” till 72323. För att kunna delta i ”Galna Skrapan” behöver man också godkänna att visa sin geografiska position.

• köpcentrum
  • kundklubb
  • skrapan kundklubb
  • sms-tjänst; sms
  • tävling
  • vinster
  • gps tracker
  • sms-tävling
  • geografisk position
  • galleria
  • mobil marknadsföring
  • mobile marketing
  • mobil reklam
  • mobilreklam
  • mobil annonsering
  • mobilannonsering
  • mobil marknadsföring detaljhandel

Gallerian Skrapan hittar du på Götgatan 76-78 i Stockholm. Öppettider: Måndag-fredag 10-20. Lördag 10-18. Söndag 11-18. För mer information om Skrapan se www.skrapan.se. Skrapan ägs av Vasakronan som är Sveriges största fastighetsbolag med ett fastighetsbestånd värderat till ca 73 miljarder. Vasakronan erbjuder kontor, butiker och bostäder i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Malmö och Lund. Vasakronan arbetar långsiktigt med största möjliga hänsyn till både människor och miljö. Mer information om Vasakronan finns på www.vasakronan.se.