Gå direkt till innehåll
Tegel & Hatt växer. Johanna Karlsson Engholm blir ny byråchef och projektledare.

Designbyrån Tegel & Hatt växer

Designbyrån Tegel & Hatt har rekryterat Johanna Karlsson Engholm till rollen som byråchef och projektledare. Johanna har lång erfarenhet i roller inom kommunikation och marknadsföring från media-, design- och förlagsbranschen.

- Vi står inför en spännande utvecklingsfas och Johanna kommer vara en viktig del av den. Hennes breda erfarenhet och kompetens blir värdefull för oss i vår expansion men också tillsammans med våra befintliga kunder. Tegel & Hatt har klarat pandemin väl. Vi har ökat antalet kunder och märker nu även en tydlig ökning av uppdrag från befintliga kunder. Rekryteringen av Johanna är ett viktigt steg i att ytterligare stärka byråns erbjudande, säger Mats Hedman, vd på Tegel & Hatt.

- Det känns otroligt roligt att få vara med på Tegel & Hatts resa framåt. Som tidigare kund till byrån, och med stor beundran för gängets kompetens, personligheter, mod och leveransförmåga, ska det bli så spännande att se vad vi kan uträtta tillsammans. Jag ser fram emot att träffa både nuvarande och nya uppdragsgivare och skapa fantastiska projekt ihop.

Johanna Karlsson Engholm tillträdde sin tjänst den 19 september.