TIDLÖS inleder ett nytt partnerskap med europas ledande e-handlare Montredo.

TIDLÖS, inleder ett nytt partnerskap med den ledande e-handlaren Montredo. För första gången kommer Montredos kunder att kunna bläddra bland och köpa klockor från TIDLÖS-kollektioner och äga sin egen tidlöst inspirerade klocka.

Henry Salmela och Dennis Sammelin möttes i den gemensamma visionen om hållbarhet utifrån att sälja produkter med hög kvalitét som håller över lång tid. Resultatet blev TIDLÖS - en linje premium klockor som kombinerar en minimalistisk design med traditionellt schweiziskt hantverk.

TIDLÖS VD, Henry Salmela, är mycket glad över att kunna utöka deras e-handelskanaler till Montredo och erbjuda alla klockälskare tillgång till deras spännande automat kollektioner. Montredo är det digitala hemmet för nutidens generation av klockälskare. Med över 25 000 klockor från hela världen är de en av de ledande återförsäljarna för nya lyxklockor. Montredos noggrant utvalda utbud innehåller några av branschens ledande namn samt de mest spännande nya varumärkena, såsom TIDLÖS. Det är ett stolt ögonblick i TIDLÖS historia att placeras tillsammans med sådana uppskattade varumärken och visas på Montredos globala plattform.

"Jag har gått med i TIDLÖS-projektet baserat på tro, produkt och människor. Om ett par år kommer vi att se tillbaka och för alltid ha Montredo som e-handlare # 1, och den första kunden kommer alltid att vara den viktigaste kunden, oavsett. Vi har redan bokat ett bord att fira tillsammans med Montredos 2022. " -Per Holknekt, TIDLÖS styrelsemedlem.

Bland kollektionerna som nu finns på Montredo hittar man automat kollektionerna Marin, Takt och Stil. Samtliga klockor levereras med en 6 år lång internationell garanti.

”Så snart jag såg nivån på hantverket bakom dessa vackra klockor visste jag att Montredo måste vara en del av TIDLÖS framgångshistoria. Det här är en mycket spännande tid för båda våra företag och jag väntar ivrigt på vår första TIDLÖS-kund! ” - Philipp Budiman, VD för Montredo

Partnerskapet mellan TIDLÖS och MONTREDO markerar ett steg framåt för båda varumärkena och en spännande möjlighet för klockkunder att upptäcka och investera i en tidlös design.