Bilentusiast – utan utrymme hemma? Lyft bilarna till nya höjder, med Verktygsbodens parkeringslyft för fyra bilar.

Bilentusiast – utan utrymme hemma? Lyft bilarna till nya höjder.

Lyft bilintresset till nya höjder med fyrpelar-parkeringslyft

Begränsat utrymme hemma är ofta en orsak till varför många bilentusiaster upplever att de inte kan uppfylla sina drömmar. Men vem har sagt att man måste bygga ut på bredden, när man kan lyfta bilarna till nya höjder?

Många bilentusiaster skulle gärna vilja expandera sitt fritidsintresse med att lägga till och meka med fler bilar hemma, men begränsat med utrymme kan vara orsaken till att man inte kan ge större utbredning till bilintresset.

För att ge fler bilentusiaster större utrymme till att meka hemma så erbjuder Verktygsboden därför en dubbel parkeringslyft, som erbjuder plats för fyra bilar istället för två, till sina kunder.

– En stor fördel är att parkeringslyften blir smalare och erbjuder en mer yteffektiv lösning, jämfört med att ha två parkeringslyftar, eftersom man då sparar fyra pelare i mitten. På så vis sparar vår parkeringslyft – med fyra pelare, för fyra bilar – mycket plats, för bilentusiasten och bilsamlaren, säger Lars Edwardsson på Verktygsboden.

Fakta: Parkeringslyft, fyrpelare, för 4 bilar, PELA Tools

Dubbel parkeringslyft som sparar plats och gör det möjligt att få in fyra bilar på en begränsad yta. Lyften är smalare och billigare jämfört med att ställa två vanliga parkeringslyftar bredvid varandra. Droppkar och stoppklossar ingår när du köper din lyft. Kräver lossningshjälp vid leverans med truck eller dyl.