Limegrönt i garaget när kunderna får bestämma! Det föredras färgstark garageinredning, hemma hos Verktygsbodens kunder.

Limegrönt i garaget när kunderna får bestämma

Organisera i garaget med effektiv garageinredning

Sätt färg på garaget i vintern. Nu lanserar Verktygsboden ytterligare en kulör på de populära garaginredningarna.

Verktygsbodens garageinredning från PELA Tools fanns tidigare i två färgsättningar – röd och grå. Tidigt i våras öppnade Verktygsboden upp för en Facebook-omröstning i val av ytterligare en ny färg i sortimentet.

Men vilken färg vann då? Färgen som röstades fram var den färgstarka, limegröna färgen. Anledningen många tävlande uppgav till valet av färg var att bilen då skulle matcha bilen som redan stod hemma, i garaget.

Tusentals tävlande deltog i omröstningen.

– Många av våra kunder vill matcha bilens färg med färgen i inredningen, för en effektfull effekt. Sen känner många också att färgen på ett roligt sätt bryter av mot annan garageinredning som traditionellt ofta är svart, röd eller grå. I produktutveckling tillsammans med våra kunder och följare har vi därmed tagit fram en ny, banbrytande kulör att inreda med, säger Lars Edwardsson på Verktygsboden.

Garageinredningen från PELA Tools är en av Verktygsbodens storsäljare och tar ett helhetsgrepp på dina förvaringsbehov. Med en snygg design och mängder av praktiska skåp, lådor, utrymmen och en stadig verktygsbänk, blir garaget en ännu trevligare plats att vistas i.

Fakta: Garageinredning – finns i färgerna röd, grå och limegrön – PELA Tools

Komplett garageinredning med verktygsvagn i grön- och svartlackerat utförande. Skåp av helsvetsad konstruktion som enkelt monteras ihop till en stabil modul. Mängd praktiska skåp, lådor och utrymmen för förvaring och upphängning av dina verktyg med tillbehör till garaget. Medföljande bänkskiva av rostfritt stål ger dig en både tålig, snygg och framförallt välkomnande arbetsyta. Modulen innehåller dessutom en verktygsvagn på hjul som vid behov enkelt kan rullas fram närmare arbetsområdet, samtidigt stuvas undan till sin plats när mer utrymme krävs. Medföljande verktygstavlor är kompatibla med PELA's sortiment av verktygskrokar och tillbehör. Högskåpet kan placeras valfri sida av inredningen.