Den nye OnePlus 5T kommer hos 3

Teleselskabet 3 kan nu løfte sløret for, at samarbejdet med OnePlus fortsætter, og at den nye OnePlus 5T kommer til salg hos 3. Fra den 21. november kl 15.00 kan OnePlus 5T købes direkte i 3Butikkerne og fejringen af lanceringen markeres ved et pop-up event i 3Butikken i Fields.

Da OnePlus 5 i juni blev lanceret ved et eksklusivt pop-up event, skabte det kø hele vejen langs 3Butikken på Strøget, og siden da har interessen været enorm. Nu gentager 3 i samarbejde med OnePlus succesen, og den 21. november kommer OnePlus 5T til salg i alle 3's butikker samt online. Samme dag fra kl.15.00 afholder 3 et pop-up event, hvor OnePlus fans kan få fingre i et begrænset antal af den nye topmodel og blive forkælet med en helt eksklusiv goodiebag fra OnePlus fyldt med lækkerier.

”Vi er meget begejstrede over at kunne tilbyde vores kunder den nye OnePlus 5T. OnePlus har en unik position på markedet, da de virkelig har skabt et kultprodukt. Det er ikke mange nye mobilproducenter, som rammer direkte ind i forbrugernes hjerter, men det gør OnePlus. Siden samarbejdet startede, har OnePlus ligget stabilt i top 5 over bedst solgte mobiler hos 3, og vi forventer os meget af den nye 5T,” siger David Elsass, direktør for privatmarkedet hos 3.

Livestreaming fra New York
Allerede den 16. november kan spændte OnePlus-fans følge med, når OnePlus præsenterer sin næste topmodel OnePlus 5T ved en live streamet event på YouTube direkte fra Brooklyn i New York. Eventet vil blive streamet kl. 17.00. dansk tid, og her vil alle detaljer om den nye telefon blive afsløret.

Interesserede kan følge eventet her: https://oneplus.net/event. Eventet vil blive live streamet fra YouTube her: https://youtu.be/lTQlbULOrCg.

FAKTA:
Den nye OnePlus 5T præsenteres ved et liveevent, som kan streames direkte fra New York torsdag den 16. november kl. 17.00. Fans af OnePlus kan se eventet direkte på https://youtu.be/lTQlbULOrCg. OnePlus 5T kommer til salg i 3's butikker den 21. november, og lanceringen fejres med en eksklusiv pop-up shop i 3Butikken i Fields, hvor kunder vil kunne købe et begrænset parti af den nye 5T med medfølgende goodiebag fyldt med lækkerier fra OnePlus.

Hos 3 kan man ikke oplyse, hvor mange eksemplarer af OnePlus 5T, der vil være på lager til pop-up eventet, men der er ifølge teleselskabet tale om et begrænset parti med eksklusive goodiebags, så længe lager haves. Hver kunde kan købe én OnePlus 5T.

• oneplus

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 53 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor  AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk