Nyd vinterferien med Harman Kardon, AKG og JBL

Vinterferien står for døren. For mange betyder det en uge med sne, skiløb og afterski. Andre planlægger måske at bruge vinterferien på at besøge familien, drage mod varmere himmelstrøg eller nyde afslapning derhjemme. Harman Kardon, AKG og JBL har højttalere og hovedtelefoner, der passer perfekt til vinterferien og sikrer, at den beriges med god musik og suveræn lydkvalitet - uanset hvordan man vælger at tilbringe sin ferie.

Trådløse, vandtætte og kraftfulde. Højttalerne, som er perfekte til skituren
For dem der drager sydpå mod bjergene eller nordpå mod fjeldene, er de bærbare højttalere fra JBL perfekte. De fylder minimalt i tasken og leverer kraftfuld lyd under kaffepauserne på pisterne og til afterski hjemme på værelset. JBL Clip 2 og Charge 3 er begge vandtætte og robuste samt har et indbygget, genopladeligt batteri. Charge 3 har desuden en indbygget USB-indgang, der gør det muligt at oplade telefonen, så musikken aldrig stopper. JBL Clip 2 kommer med en karabinhage, som gør det let at sætte den fast på tasken eller skijakken. Den indbyggede Bluetooth teknologi i begge højttalere gør det let at spille musik fra mobilen.

Vejledende pris: JBL Charge 3: 1 299 DKK. JBL Clip 2: 449 DKK

For mere information og high-res billeder:

Skal du på rundtur i byen, eller skal der skrues op for stemningen, mens du er på farten? JBL E-serien er det perfekte produkt til den modebevidste, der altid tager musikken med sig overalt
Skal vinterferien tilbringes hjemme i Danmark, er den seneste serie af hovedtelefoner fra JBL perfekt til enhver form for underholdning. Med det elegante design og en bekvemmelig pasform kan hovedtelefonerne bæres hele dagen - på farten, foran computeren eller når der skal slappes af på sofaen med din yndlingsmusik. De nye modeller E45BT og E55BT har et aftageligt kabel til trådløs tilslutning via Bluetooth samt mulighed for at tilslutte flere enheder samtidig. Således er det nemt at skifte mellem enheder, så du aldrig misser et opkald på mobilen.

Vejledende priser: E45BT: 799 DKK, E55B: 999 DKK

Du kan læse mere om den nye serie og se high-res billeder her:

AKG N60 NC til lydentutiasten, der rejser langt og kræver høj kvalitet og smarte løsninger
For dig som ønsker kvalitet, både når det gælder design, materialer og lyd, er AKG N60 NC det ideelle valg til lange rejser. De prisbelønnede høretelefoner leverer en fantastisk lydoplevelse med krystalklar lyd, varm bas og aktiv støjreduktion i topklasse, der bortfiltrerer støj fra omverdenen – uanset om det kommer fra sidemanden på togrejsen eller er motorlarm på flyveturen.

Hovedtelefonerne er lavet i et letvægtsdesign, som let kan foldes sammen og opbevares i det medfølgende etui. En batterilevetid på 30 timer gør disse hovedtelefoner til den perfekte rejsepartner.

Vejledende pris:1 999 DKK.

For mere information og high-res billeder:

Harman Kardon SB 20 sikrer biograflyd til hyggelige filmaftener i selskab med familie eller venner
Med Harman Kardon kan familie og venner samles til filmaftener i vinterferien. Uden at skulle tilslutte ekstra højttalere eller lange ledninger giver Harman Kardon SB 20 en lyd, der kan måle sig med en biografoplevelse gennem Harman Display Surround og en kraftfuld subwoofer.

Vejledende pris: 2 799 DKK.

• vinterferie
  • harman kardon