Gå til indhold
Hvilket content fik lidt ekstra kærlighed i 2017? Vi har samlet årets mest læste indlæg.

Årets Mest Læste Content fra Mynewsdesk

Man skal leve som man lærer, og derfor skriver Content-teamet hos Mynewsdesk hvert år hundredevis af blogindlæg, nyheder og pressemeddelelser. Vi har kigget i statistikken og fundet de mest populære frem. Har du læst dem alle?

Awarden, som hylder årets dygtigste kommunikatører

Årets mest læste stykke content er (igen i år) startskuddet på Mynewsdesk's konkurrence Digital PR Awards, hvor vi vil finde de kunder, der har gjort det bedst i årets løb.Også det blogindlæg, der fortalte om konkurrencens forløb i 2017 og ikke mindst om vinderne blev læst flittigt i årets løb. Det er ikke overrraskende populært at læse om, hvordan andre skaber resultater.
I kan stadig nominere til årets Digital PR Awards - nomineringen er åben til den 26. Januar, så læs mere her om hvordan I vinder.

Populære gæstebloggere
I årets løb har vi haft forskellige gæstebloggere, som har fortalt om storytelling, digital PR og influencer marketing. Det mest læste indlæg kommer fra Erik Holflod Jeppesen fra webbureauet Grafikr med rubrikken "Sådan fik vi medieomtale". Og hvem vil ikke gerne have det? Det var der rigtig mange læsere, der ville læse mere om, og indlægget blev som sagt årets mest læste gæsteblogindlæg til trods for at det udkom midt i sommerferien. Læs det her.

Sociale mediers magt
Vi beskæftigede os også med de magtfulde sociale mediegiganter Facebook, Google og YouTube. Vi undersøgte, om de i virkeligheden har så meget magt, at det nedbryder befolkningens tillid, og det indlæg var der stor interesse for. Indlægget var baseret på den store undersøgelse, som Mynewsdesk kom med i efteråret 2017. Rapporten Navigating Change er baseret på svar fra 3800 journalister og kommunikatører, og den kan stadig læses her.

Kommunikation at se op til
Vi har tusindvis af dygtige, kreative og ambitiøse kunder, og det er vores job at sørge for, at de er glade for deres digitale Mynewsdesk-værktøj. Derfor fremhæver vi ofte de bedste i blogindlæg og case stories, så andre kan lære mere. Da vi talte med Fuldkornspartnerskabet, blev det til et stykke content, som blev læst og delt rigtig mange gange i 2017. De fortalte blandt andet om, hvordan man får resultater, selvom man er en lille organisation med få midler. Læs blogindlægget “Selvom man er lille, kan man godt udrette noget stort” her.

Bonuslæsning: Vi kan ikke lide at blære os, men i 2017 vandt Mynewsdesk priser i både New York, London, Stockholm og Cannes for banebrydende storytelling og kreative kampagner. Blogindlægget “Mynewsdesk vinder Webby-award for Give a Beep-kampagnen” blev et af årets mest læste stykker content. Læs her, hvis du vil vide, hvordan vi gjorde.

Rigtig godt nytår ønsker Mynewsdesk - vi byder på meget mere inspirerende content i 2018!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk