Virpi Hakanen, Azets Suomi

Azets Suomen myynnistä ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi Virpi Hakanen

KTM Virpi Hakanen nimitettiin 15.4.2020 alkaen Azets Suomen myynnistä ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän on aiemmin toiminut Aditrossa mm. myynnin johtotehtävissä.

”Tuon Azetsille kokemukseni keskisuurten ja suurten organisaatioiden ulkoistuspalveluiden myyntityöstä. Näiden asiakasryhmien talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon ulkoistamisessa on erityispiirteenä kokonaisratkaisut, joissa kumppanilta vaaditaan kykyä ymmärtää asiakkaiden kompleksisia toimintaympäristöjä, tuoda teknologian mahdollistamat automaatiohyödyt asiakkaiden prosessien tueksi sekä tarjota laadukkaita asiantuntijapalveluita. Azetsissa minut vakuutti kyvykkyys toimia alan suunnannäyttäjänä: teknologinen markkinajohtajuus, palveluiden laajuus ja vahva asiantuntemus, henkilökohtaiseen asiakaskokemukseen panostaminen sekä osaaminen kansainvälisten organisaatioiden parissa”, tiivistää Hakanen.

Erityisesti taloushallinnon ulkoistuspalveluiden tarjoajien joukko jatkaa polarisoitumistaan. Johtavat toimijat kasvavat markkinaa nopeammin, investoivat kehittyviin teknologioihin ja kehittävät palvelutarjontaansa tukemaan asiakasyritysten digitalisoitumista. Korona-aika tulee entisestään vauhdittamaan tätä kehitystä.

”Kirkastimme Azets Suomen strategian helmikuussa. Tavoitteemme on lähivuosina kasvaa 100 miljoonan euron liikevaihtoluokkaan. Tämän varmistaaksemme tunnistimme tarpeen panostaa myynnin ja markkinoinnin johtamiseen ja kehittämiseen” taustoittaa Azets Suomen toimitusjohtaja Ulla Nikkanen.

Lisätietoja ja haastattelut:

Ulla Nikkanen, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091