​Hövding tavoitti 100 miljoonan yleisön Mynewsdeskin avulla

​Hövding tavoitti 100 miljoonan yleisön Mynewsdeskin avulla

Mynewsdesk haastoi alkuvuodesta teknologiansa ja asiakkaansa #100Million Reach -kampanjaan. Haasteen palkintona oli viestintäkampanjan suunnittelu, toteutus ja teknologia. Pyöräilijöille turvatyynyjä valmistava Hövding voitti satojen hakemusten joukosta. Voimme ylpeänä kertoa, että Hövdingin kampanja tavoitti 100 miljoonaa ihmistä ja sai aikaiseksi positiivisen muutoksen. Sen lisäksi kampanja voitti D&AD Impact -palkinnon sarjassa “Luovuutta joka auttaa tekemään paremman maailman”. Kampanja toteutettiin yhteistyössä Edelman Deportivon kanssa.

Kampanjan ensimmäisessä vaiheessa käynnistettiin  “Give a Beep” -hanke. Pyöräilijät rekisteröivät hankkeen aikana vaaratilanteet pyörään kiinnitettävän digitaalisen painikkeen kautta. Jokainen painallus vaarasta lähetti automaattisesti sähköpostin Lontoon pormestarille Sadiq Khanille. Lisäksi painallukset tallentuivat kampanjasivustolle reaaliaikaisesti.

Näkyvyystavoitteiden saavuttamista tuettiin aktiivisella sisällöntuotannolla. Kampanjan tukirankana toimi Mynewsdesk, jonka kautta Hövdingin sisällöt jaettiin eri kohderyhmille. Sisällöntuotannon keskiöön nostettiin tarkoitus, ei brändiä tai tuotetta.

Katso video miten huikea 100 miljoonan yleisö tavoitettiin.

Mynewsdeskin Chief Marketing Officer Jonathan Beanin mukaan viestintäkampanja osoittaa, ettei määrä ole kaikki kaikessa. Onnistuneen viestintäkampanjan takana on ensisijaisesti hyvä tarinankerronta, merkityksellinen sisältö.

Head of Global Marketing Communications & Brand at Mynewsdesk Sofia Juhlinin mukaan 100 Million Reach -kampanja on rohkeinta mitä Mynewsdesk on koskaan tehnyt. Kampanjan avulla Mynewsdesk osoitti asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen ja työntekijöilleen tarinan voiman. Kampanja ilmentää Mynewsdeskin arvoa “to release the full power of stories to inspire and spark positive change”.

Kampanjan aikana tavoitettiin 100 miljoonaa ihmistä. Mynewsdesk, Hövding ja Edelman Deportivo saavuttivat yhdessä kuitenkin paljon enemmän. Kampanjan ansiosta useat kaupungit ja organisaatiot ovat pyytäneet mahdollisuutta ottaa osaa kampanjaan, jonka ansiosta viranomaiset voivat saada ajantasaista tietoa suoraan pyöräilijöiltä ja tehdä parempaa työtä liikenneturvallisuuden parantamiseksi.

Tutustu kampanjaan lähemmin  täältä.

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.