Ohita
 Mynewsdesk aikoo tavoittaa 100 miljoonaa ihmistä kampanjalla, joka annetaan pois

Tiedote -

Viestintäteknologiayhtiö Mynewsdesk aloitti tällä viikolla kansainvälisen #100million -kampanjan, jonka tarkoituksena on todistaa viestintäteknologian mahdollisuudet ja haastaa yrityksiä viestimään rohkeammin. Voittajakampanjalle luvataan 100 miljoonan ihmisen yleisö. Mynewsdesk antaa kampanjan suunnittelun, toteutuksen ja teknologian ilmaiseksi parhaalle tarinalle. Miksi? Koska Mynewsdesk uskoo tarinoiden voimaan.

Mynewsdesk etsii ehdokkaita kansainväliseen kampanjaan. Kampanjan tarkoituksena on antaa voittajaorganisaation tarinalle mahdollisuus tavoittaa 100 miljoonaa ihmistä. Samalla Mynewsdesk haluaa osoittaa uutishuonepalvelunsa tehokkuuden digitaalisessa viestinnässä.

Haastamme kampanjalla asiakkaamme ja muut yritykset tekemään rohkeampaa viestintää, kertoo Mynewsdeskin maajohtaja Nina Lallukka. Kampanja antaa meille mahdollisuuden osoittaa, että 100 miljoonaa ihmistä saadaan kuuntelemaan, jos viestitään juuri oikeille kohderyhmille, oikeaan aikaan ja oikeilla viesteillä, sanoo Lallukka.

Jos yrityksesi haluaa tavoittaa 100 miljoonaa ihmistä erinomaisella, puhuttelevalla tarinallaan, osallistu hakuun tästä.

Lisätietoja: Sofia Juhlin, Head of Global Marketing, sofia.juhlin@mynewsdesk.com

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista.Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.