Innovatiivinen pyöräilijöiden turvallisuuskampanja Lontoossa

Innovatiivinen pyöräilijöiden turvallisuuskampanja Lontoossa

Ruotsalainen Hövding on mullistanut kaupunkipyöräilyn suunnittelemalla pyöräilijöille turvatyynyt. Nyt Hövding haluaa tehdä Lontoosta pyöräilijöille turvallisen kaupungin. Pyöräilijät voivat digitaalisen painikkeen avulla viestittää Lontoon pormestarille, mitkä tiet ovat kaupungissa vaarallisia ja tarvitsevat parannusta. Mynewsdesk on mukana kampanjan toteutuksessa.

Lontoo on yksi maailman vilkkaimmista kaupungeista. Vaaralliset tiestöt ja risteykset tekevät Lontoosta pyöräilijöille turvattoman tuntuisen paikan. Tämä on epäkohta, jonka Hövding haluaa muuttaa Mynewsdeskin avustuksella toteutettavalla 'Give a Beep' -kampanjalla.

Pyöräilijät tulevat kampanjan aikana rekisteröimään vaaratilanteet pyörään tai vaatteisiin kiinnitettävän digitaalisen painikkeen kautta. Jokainen painallus vaarasta lähettää automaattisesti sähköpostin Lontoon uudelle pormestarille Sadiq Khanille, joka lupasi vaalipuheissaan tehdä Lontoosta turvallisen pyöräilijöille. Lisäksi jokainen painallus tallentuu kampanjasivustolle, jonne vaaratilanteet päivittyvät reaaliaikaisesti.

"Lontoon on metropoli, jonka pitäisi olla turvallinen paikka pyöräillä. Yhä useampien pitäisi pystyä pyöräilemään vaaratta, mutta tämänhetkinen infrastruktuuri ei mahdollista sitä. Haluamme tuoda ongelman esille ja antaa pyöräilijöille itselleen mahdollisuuden osoittaa ne kohdat kaupungissa, joita tulee parantaa” kertoo Hövdingin markkinointijohtaja Anna Katarina Skogh.

Hövding jakaa 500 digitaalista nappia London Cycling Campaignin jäsenille ja kannattajille. London Cycling Campaign on maailman suurin pyöräilykampanja, joka lobbaa 12 000 jäsenen ja 30 000 kannattajan voimin parempia pyöräilyolosuhteita.

Lontoon uusi pormestari Sadiq Khan on luvannut tehdä Lontoosta paremman kaupungin pyöräilijöille. "Toivomme, että 500 lontoolaisen napinpainallukset muistuttavat häntä kiirehtimään lupauksen täyttämistä", sanoo London Cycling Campaignin kampanjakoordinaattori Amy Summers.

Seuraa kampanjaa täältä: http://giveabeep.org/

Lisätietoja:

Anna Katarina Skogh

S-posti: anna-katarina.skogh@hovding.com

Puh: + 46 (0)76-046 44 32

Amy Summers

S-posti: amy@lcc.org.uk

Puh: +44 0)797 9757 100

Hövdingistä

During the last three years, Hövding’s airbag helmet for cyclists has been launched internationally and is now on 15 markets in Europe and Japan. Hövding is sold in över 600 stores and on hovding.com. Just in Sweden, Hövding is available in more than 100 stores. The company has 22 employees in Malmö, Sweden. Hövding was noted on Nasdaq First North on June 16th 2015.

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista.Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.